
🌍 Dünya
Eski İsrail Başbakanı Naftali Bennett, İran'daki protestoculara destek amacıyla ülkeye binlerce Starlink alıcısı kaçırdıklarını açıkladı. Eski İsrail Başbakanı Naftali Bennett, bugün yaptığı açıklamada, İsrail'in İran'daki hükümet karşıtı protestoculara yardım etmek amacıyla ülkeye Starlink internet alıcıları kaçırdığını kabul etti. Bennett, Başbakan Binyamin Netanyahu hükümetinin bu planların devamını getiremediğini belirtti. Reuters ajansının aktardığına göre Kudüs'te düzenlenen JNS Uluslarara
Haberin Tamamını Oku →


Henüz yorum yok.