
🌍 Dünya
ABD'li bir yetkili, Lübnan'daki ateşkesi ve çatışma durumunu izlemek için bir "mekanizma" başlattığını ifade etti. İsrail basınında, İsrail Başbakan Binyamin Netanyahu'nun yeni mekanizma kurulması kararı nedeniyle "panik içinde" olduğu belirtildi. Amerika Birleşik Devletleri Başkanı Yardımcısı James David Vance, İran ile müzakerelerden sonra Hürmüz Boğazı ile Lübnan ve İsrail arasında olası çatışmayı önleyebilecek bir mekanizma da kurulduğunu aktardı. İsmi paylaşılmayan ABD'li yetkili, konuya il
Haberin Tamamını Oku →
Henüz yorum yok.