
📰 Gündem
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, İran Cumhurbaşkanı Mesud Pezeşkiyan ve Irak Başbakanı Ali Zeydi ile telefonda görüştü. Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın Pezeşkiyan ile görülmesinde Türkiye-İran ikili ilişkileri ile bölgesel ve küresel gelişmeleri ele aldı. Cumhurbaşkanı Erdoğan görüşmede, İran-ABD mutabakatının memnuniyet verici olduğunu, Türkiye'nin sürecin barışla sonuçlanması için elinden gelen desteği sağlayacağını belirtti Erdoğan, yeni dönemde bölgesel barışı güçlendirecek adımlar atmanın öneml
Haberin Tamamını Oku →


Henüz yorum yok.