
🌍 Dünya
ABD ordusu, Karayipler'de uyuşturucu taşıdığı öne sürdüğü bir teknenin vurulduğunu ve 2 kişinin öldürüldüğünü bildirdi. ABD Güney Saha Komutanlığının (SOUTHCOM), ABD merkezli X şirketinin sosyal medya hesabından konuya ilişkin açıklama yapıldı. Açıklamada, istihbarat bulgularının, terör örgütleri tarafından işletildiğini ve Karayipler'de uyuşturucu kaçakçılığı faaliyetlerinde bulunduğunu doğruladığı bir tekneye dün saldırı düzenlendiği belirtildi. Saldırıda 2 kişinin öldüğü ve 6 kişinin hayatta
Haberin Tamamını Oku →


Henüz yorum yok.