
💹 Ekonomi
Türkiye, 1 Nisan 2016'dan bu yana kullandığı 4,5G'de yerlilik oranını yüzde 51'e çıkarttı. Böylelikle, yüzde 45 olarak belirlediği hedefi geride bıraktı. 5G'deki hedef ise 3 yılda yüzde 60 yerlilik oranı...Devamı için tıklayınız
Haberin Tamamını Oku →


Henüz yorum yok.