
🌍 Dünya
Fransa yaklaşık 2 haftadır aşırı sıcaklarla mücadele ediyor. Muhalefet kanadından Yeşiller Partisi'ndense dikkat çeken bir öneri geldi. Parti, aşırı sıcak nedeniyle çalışanlara "iklim izni" verilmesini istedi. Fransa'da Yeşiller Partisi'nin internet sitesinden yapılan açıklamada, iş yerinde termometre 40 dereceyi gösterdiğinde bundan en fazla etkilenen çalışanların korunması talep edildi. SICAK, SEL, YANGIN İZNİ Bu çerçevede çalışanlar için yılda 5 günlük bir "iklim izni" oluşturulması teklif ed
Haberin Tamamını Oku →


Henüz yorum yok.