
🇹🇷 Türkiye
Ankara Adliyesi'nin kafeteryasında savcısının kulak misafiri olduğu para karşılığı infaz erteleme yapılabileceğine yönelik diyalog üzerine yapılan çalışmada, 2 şüpheli gözaltına alındı. Şüpheliler, adli kontrol şartıyla serbest bırakıldı. Ankara Adliyesi orta kafeteryada yaşanan olayda iddiaya göre cezaevinden izinli çıkan N.K., infazının ertelenmesi için arkadaşı C.K.'den yardım istedi. C.K. ise eniştesi G.Ş.'nin adliyede kalem müdürü olduğunu ve işlemleri halledebileceğini söyleyerek N.K.'yı,
Haberin Tamamını Oku →


Henüz yorum yok.