
🌍 Dünya
Güney Kore'de Seul Merkez Bölge Mahkemesi, eski First Lady Kim Keon-hee'yi siyasi ayrıcalıklar karşılığında lüks hediyeler kabul ettiği gerekçesiyle yedi yıl hapis cezasına çarptırdı. Güney Kore'de Seul Merkez Bölge Mahkemesi, eski First Lady Kim Keon-hee'yi, siyasi ayrıcalıklar karşılığında mücevher ve Dior marka çanta gibi lüks eşyaları rüşvet olarak kabul ettiği gerekçesiyle bugün görülen duruşmada yedi yıl hapis cezasına çarptırdı. Başyargıç, 2024 yılındaki başarısız sıkıyönetim ilan etme gi
Haberin Tamamını Oku →


Henüz yorum yok.