
⚽ Spor
A Milli Takım teknik direktörü Vincenzo Montella, Dünya Kupası D Grubu son maçında ABD'ye karşı alınan 3-2'lik galibiyetin ardından, "Bu takım bunu hak etmedi. Onurumuzla bu turnuvadan çıkmak istiyorduk. Onurumuz için oynadık, galibiyet önemliydi. Başardık ve mutluyuz." değerlendirmesinde bulundu.
Haberin Tamamını Oku →


Henüz yorum yok.