
📰 Gündem
2026 FIFA Dünya Kupası D Grubu'ndaki son maçında ABD ile karşılaşan A Milli Futbol Takımı'na destek veren vatandaşlar, bir araya gelerek maç izledi. A Milli Takım, Dünya Kupası'ndaki son maçında ABD'yi mağlup etti ve turnuvaya 3 puanla veda etti. Ay-yıldızlı formalarını giyenler, ellerinde Türk bayraklarıyla alanlarda belediyelerin kurduğu dev ekranların karşısında takımlarını destekledi. Belediyelerin çorba, çay ve simit gibi ikramlarda bulunduğu alanlara gelenlere Türk bayrağı dağıtıldı. Fatih
Haberin Tamamını Oku →


Henüz yorum yok.