
📰 Gündem
Nevşehir Belediye Başkanı Rasim Arı, Keçiören Belediye Başkanı Mesut Özarslan ve Keşan Belediye Başkanı Mehmet Özcan bugün AK Parti'ye katıldı. Partilerinden istifa eden bir il, iki ilçe belediye başkanı bugün AK Parti'ye katıldı. Nevşehir Belediye Başkanı Rasim Arı, Ankara Keçiören Belediye Başkanı Mesut Özarslan ve Edirne Keşan Belediye Başkanı Mehmet Özcan Genişletilmiş İl Başkanları Toplantısı'na katılmak üzere AK Parti Genel Merkezi'ne gitti. Arı İYİ Parti'den, Özarslan ve Özcan ise CHP'den
Haberin Tamamını Oku →


Henüz yorum yok.