
🌍 Dünya
ABD Dışişleri Bakanı Marco Rubio, müttefiklerin askeri üslerin kullanımına izin vermemesinin NATO'nun varlık nedenini sorgulattığını açıkladı. ABD Dışişleri Bakanı Marco Rubio, Washington'ın müttefiklerinin ihtiyaç halinde askeri üslerini kullandırmaktan kaçınmasının NATO'nun varlık nedenini tartışmaya açtığını belirtti. Bahreyn'de Körfez İşbirliği Konseyi (KİK) yetkilileriyle gerçekleştirdiği görüşmelerin ardından düzenlenen basın toplantısında konuşan Rubio, "Eğer bu ülkeler kendi üslerini kul
Haberin Tamamını Oku →

Henüz yorum yok.