
📰 Gündem
Restoran ve kafelerdeki menülerde "ayrıntı" dönemi 1 Temmuz itibarıyla başlıyor. İşletmeler artık tüketiciye sundukları yiyeceklerin içeriği konusunda menülerde ayrıntı verecek. Garsondan şefe, şeften mutfağa kadar giden "içerik" soruları artık son buluyor. 1 Temmuz'dan itibaren kafe ve restoranlarda menüler değişecek. KALORİLER DE YAZACAK Ayrıntılı menü dönemine geçilmesiyle alerjisi olanların ya da hayvansal ürün tüketmek istemeyen müşteriler, yiyeceklerdeki ürünlerin bileşenlerini görebilecek
Haberin Tamamını Oku →


Henüz yorum yok.