
📰 Gündem
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Kerbela'nın acısının hala yüreklerde olduğunu ifade edip "Kederi 14 asırdır o günkü gibi yaşıyoruz." ifadelerini kullandı. Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Beştepe'de Muharrem iftarında konuştu. Muharrem ayının hayırlara vesile olmasını dileyen Cumhurbaşkanı Erdoğan, "Bu mübarek ayda tuttuğunuz oruçların, ettiğiniz duaların, yaptığınız hayır ve hasenatın Hak katında kabul ve karin olmasını temenni ediyorum." dedi. Müslümanlar için yarın Aşure Günü'nün idrak
Haberin Tamamını Oku →


Henüz yorum yok.