
🇹🇷 Türkiye
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, dün Cumhurbaşkanlığı Külliyesi'nde "Mah-ı Muharrem Oruç Açma Lokması" programında konuştu. Cumhurbaşkanı Erdoğan, “Kerbela’nın acısı hala yüreğimizde. Kederi 14 asırdır o günkü gibi yaşıyoruz.” dedi. Erdoğan, "Alevi vatandaşlarımızın yanında olmayı kararlılıkla sürdüreceğiz" ifadelerini kullandı.
Haberin Tamamını Oku →


Henüz yorum yok.