
🎭 Magazin
Ne yazık ki çok sevdiğim Kuzey Ege'ye üç yıldır gitmiyorum. Sebebi; denizinin, deresinin, bitkisinin, havasının fena halde kirlenmesi. Özellikle lağım akıtılan cennet koylarla ilgili bu köşede siz deyin...Devamı için tıklayınız
Haberin Tamamını Oku →


Henüz yorum yok.