
🇹🇷 Türkiye
Bursa'da bir kadın kendisine çay demlemeyi bile yasaklayan eşine dava açtı. Emsal karar Yargıtay'dan geldi. Bursa'da bir kadın, eşinin aşırı tutumlu davranmasından dolayı Aile Mahkemesi'nin yolunu tuttu. Kadın, eşinin eve kimsenin gelip gitmesinin istemediğini ve evin yaşanabilir şartlarda olmadığını iddia etti. ÇAY DEMLEMEYİ BİLE YASAKLADI Kadın, evin temel ihtiyaçlarının bile yeterince karşılanmadığını belirtti. İddiaya göre evde çay demlemek ve ışığı fazla uzun süre açık tutmak da yasaktı. Bo
Haberin Tamamını Oku →


Henüz yorum yok.