🇹🇷 Türkiye
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Moritanya Cumhurbaşkanı Muhammed Ould Şeyh El Ghazouani ile telefonda görüştü. Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanlığı'nın NSosyal hesabından yapılan paylaşıma göre, görüşmede, Türkiye-Moritanya ikili ilişkileri ve bölgesel konular ele alındı. Cumhurbaşkanı Erdoğan, Türkiye ve Moritanya arasında ticaret, tarım, balıkçılık, güvenlik ve savunma sanayisi başta olmak üzere birçok alanda somut adımlar atılarak, ilişkilere ivme kazandırılabileceğini ifade etti. Erdoğan
Haberin Tamamını Oku →
Henüz yorum yok.